Аққайың орта мектебінде 9-сынып мұғалімі-психологы кәсіби бағдар беру бойынша келесі жұмыстар жүргізді:
1) Осы техникамен жұмыс жасаудың матрицасы (Резапкин) болашақ мамандықты білуге көмектеседі. 4 наурызда өтті
2) Е.А.Климовтың әр түрлі диагностикалық сауалнамасы адамның белгілі бір кәсіп түрлеріне оның құндылық бағдарларында көрінетін бейімділігін анықтауға арналған. Климовтың сауалнамасы адамның мамандыққа қажетті және тиісті дайындықты аяқтағаннан кейін кез-келген жұмысты, оның қай санатқа жататындығына қарамастан, орындай алады деген болжамға негізделген. Сонымен бірге, егер адам бастапқыда өзінің болашақ және кәсіби саласын таңдауға мүмкіндігі болса, онда ол қандай қызмет түрін қалайды. 3 сәуірде өтті (қашықтықтан оқыту аясында)
3) А.Е. әзірлеген Голомштоктың мүдделері туралы сауалнама картасы. Холомстрой. Жоғары сынып оқушыларының қызметтің әр түрлі салаларында қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерттеуге арналған. Голомшток осындай 23 саланы анықтайды: физика, математика, химия, астрономия, биология, медицина, ауыл шаруашылығы, филология, журналистика, тарих, өнер, геология, география, әлеуметтік қызмет, заң, көлік, педагогика, жұмыс мамандықтары, қызметтер, құрылыс, жеңіл өнеркәсіп, машина жасау, электротехника. Ол 18 мамырда өтті.